vrijdag 8 oktober 2010

Besparingen

Deze week hebben we weer constructief wat kunnen besparen!

De afrekening van Vitens (water) binnen gehad en we hebben afgelopen jaar flink wat minder verbruikt.
We gaan ruim € 40,- per jaar minder betalen.

Ons Internet- en telefoonabonnement hebben we nu samengevoegd. Eerder leverde dat nog niet zo veel voordeel op voor ons maar nu wel. We blijven klant bij KPN maar hadden nog een los (bel-budget) abonnement voor telefoon en een oud abonnement van Planet (Easy). Kosten samen € 39,-.
Met het nieuwe InternetenBellen gaan we € 30,- per maand betalen dus dit is een besparing van € 73,- komend jaar omdat er nog wat kosten afgaan voor het omzetten. Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf en bovendien wonen we in een dorp waar de Internet keuzes beperkt zijn.

En dan heb ik zojuist ook nog een Spaarrekening geopend bij Centraal Beheer Achmea. 0,1% meer rente dan op de Moneyou Spaarrekening. Dit is niet veel maar toch de moeite waard omdat je iedere maand de rente krijgt bijgeschreven en dus meer voordeel hebt van rente-op-rente!

Ook lukt het mij nog steeds om boodschappen te doen voor minder dan € 30,- per week.
En dan heb ik ook veel verse groenten!!!

Goed bezig geweest dus en vind ik dat ik nu wel een kop koffie verdiend heb!
Fijn weekend allemaal!!!


>>Het laatste nieuws uit.....
.
.
.
.

Geen opmerkingen: