vrijdag 27 augustus 2010

Thuiswerk

Het kopje is niet helemaal wat ik voor ogen heb.
Ik bedoel vanuit huis werken, als zelfstandige dus zonder baas.
Een droom voor ons! Dat is wat we het liefst zouden doen. Man en ik zijn al 25jaar bij elkaar en we kunnen het samen heel goed vinden! Ik vind het helemaal niet erg dat hij thuis zit want het is gewoon gezellig.

Onze droom is dan ook om vanuit huis genoeg inkomen te genereren zodat voor een baas werken niet meer nodig is. Maar hoe doe je dat?
Wij hebben er al veel over nagedacht en we weten het gewoon niet. Een paar opties hebben we wel maar die leveren niet genoeg op. Ook niet als je ze allemaal zou doen.

Ik zal opnoemen wat wij kunnen bedenken om vanuit huis geld te verdienen en misschien dat jullie nog ideeën hebben?!
* Een kamer verhuren (Weg privacy)
* Google advertenties plaatsen op onze blog's (Gaat erg langzaam en levert niet echt veel op)
* Een paar werkhuisjes ( Ik heb reuma en kan dat hooguit een paar uurtjes per week)
* Iets freelance (Ik zou niet weten wat! We zijn niet handig en waar vind ik opdrachten)
* Advertenties lezen en emails klikken (Enkele tientjes per JAAR)
* Op kinderen passen (Ik ben juist blij dat ik uit de kleine kinderen ben.Misschien over een paar jaar)
* Websites bouwen (Kunnen we wel maar zeer amateuristisch)


Wie brengt ons op LEGALE ideeën en helpt ons om onze droom te verwezenlijken???

5 opmerkingen:

Cosy and Cute zei

Thuis strijkwerk doen voor anderen??? (Ik weet natuurlijk niet of je dat wel kan met je reuma??) Heb ik ook wel eens aan gedacht maar nooit gedaan hoor.
Groetjes,
Karin

Francois zei

Heb je er al eens aan gedacht om met jouw eigen passie iets op Internet te doen. Ik zeg wel met jouw passie om dat die formule het beste vol te houden is.

Wat je dan te doen staat is de belangstelling voor je hartstocht te gebruiken om als affiliate een aardige cent te verdienen.

Als affiliate promoot je producten van een ander. Op de gemaakte verkopen verdien je dan een commissie.

Ga gerust eens een kijkje nemen op mijn blog en mijn website.

Ricky zei

Het grof vuil afstruinen en de beste vondsten op marktplaats verkopen? Mensen gooien soms hele bankstellen weg. :)

Linda zei

Een boek schrijven en uitgeven?

JutVrouw zei

Hallo Maya, je zult eerst op een rijtje moeten krijgen wat je reëel aan maand inkomen nodig hebt om alles te kunnen betalen. Ik (dag) droom daar ook regelmatig over om echt helemaal onafhankelijk en zelfredzaam te kunnen leven en ben al een aardig end op streek door de omstandigheden ;-) Alleen ik word géén ondernemer meer!! Ik struin inderdaad grofvuil af op zoek naar te verkopen zaken en oud ijzer, lever vodden aan de voddenboer, verzamel allerlei (kortings)bonnen om te ruilen, klus hier- en daar bij maar dan nog verdien ik nog niet genoeg om de hypotheek etc. van te betalen. Wie weet ooit........jij ook veel succes met je plannen.

groetjes JutVrouw