dinsdag 4 januari 2011

Aan het werk

Aanstaande maandag heeft Man het arbeidsvoorwaardengesprek. We zullen dan meer te weten komen over o.a. het salaris wat hij gaat verdienen. We weten in welke schaal hij komt maar het precieze bedrag (nog) niet. Ook zijn er nog vragen over hoe het allemaal in z’n werk gaat maar dat zal dan ook duidelijk worden. Hij gaat maandag wel meteen aan het werk. Al met al een hele verandering voor ons beide!


Man heeft afgelopen jaren websites ontwikkeld die inmiddels geld opleveren. Aangezien hij daar straks minder tijd voor heeft, ga ik deze beheren. Komt er voor mij ook een wens uit! Ik wil namelijk heel graag vanuit huis werken. Op die manier kan ik dan het huishouden draaiende houden en hebben we maar 1 auto nodig en verdien ik ook nog!
Dus kantoor aan huis. Heerlijk!

Mocht ik toch de auto nodig hebben zal Man met het openbaar vervoer gaan of breng ik hem. Afwachten of dat een beetje gaat lopen. Het contract wat Man krijgt is in eerste instantie voor 1 jaar en ik wil gewoon niet dat er na dat jaar 2 auto’s ongebruikt op de oprit staan mocht het contract onverhoopt niet verlengd worden.

Ons uitgavenpatroon zal ook niet veel veranderen. We blijven zuinig/economisch leven en gebruiken komend jaar om te investeren in Man's onderwijsbevoegdheid, de websites en onze spaarrekening!!





.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat fijn dat hij weer aan het werk gaat! Ook met 1 auto moet het lukken, heel veel succes met de websites en het spekken van de spaar! Bespaarma(atje)