zaterdag 8 januari 2011

Persoonlijke situatie WW

Heel regelmatig krijg ik vragen over de WW. Het gaat hierbij om persoonlijke situaties.
Vragen die voorbij komen zijn:
* Wanneer is mijn volgende uitbetaling?
* Waarom heb ik deze maand geen WW gehad?
* Wanneer betaalt U mijn vakantiegeld uit?
* Ik heb ....jaren gewerkt mijn salaris was.....Hoeveel WW krijg ik?
* Kunt U even contact opnemen met mij?

De meeste van jullie begrijpen wel dat dit een blog is waarop ik vertel hoe wij leven van een WW-uitkering. Ik werk NIET bij het UWV maar om bij mensen geen verwachtingen te scheppen dat ik antwoord ga geven heb ik besloten om geen reacties meer te accepteren op dit blog.

Ik post nog wel zolang Man een WW-uitkering heeft zodat dit blog gebruikt kan worden als "ruggesteuntje" en archief maar voor persoonlijke vragen moet je toch echt bij je werkcoach van het UWV zijn.




.