zondag 31 januari 2010

Feestje

Gisteren ben ik 45 geworden! Ja waar blijft de tijd?!
Andere jaren gaan man en ik dan altijd vis (uit)eten. Zo niet dit jaar i.v.m. met mindere inkomsten. Ik zou mij daar nu niet prettig bij voelen.
Dit jaar dus anders maar niet ongezelliger! Afgelopen week heb ik voor mijn verjaardag boodschappen gedaan en hebben we met onze kinderen heerlijk zitten gourmetten. Nu hebben we voor hetzelfde bedrag als we normaal uitgeven met z'n tweetjes, met vier personen kunnen eten!

Ook wilde ik graag dat wanneer ze mij een cadeautje wilden geven, ze dit met een klein budget zouden doen. Ik had al heel lang een wensenlijstje met boeken die ik nog graag wilde hebben. 4 boeken heb ik gekregen die gekocht zijn via Bol.com in de tweedehands winkel. De boeken zien eruit als nieuw maar voor een flink bedrag minder dan wanneer ze nieuw gekocht zouden zijn!
Mijn wensen zijn verhoord en iedereen heeft een mooi bedrag uitgespaard.

Overigens vind ik het gewoon fijn als iedereen thuis is met mijn verjaardag en het gewoon gezellig is!
Dat is het grootste cadeau wat ik kan krijgen en het kost helemaal niets!!!

1 opmerking:

Linda zei

Hier kun je boeken ruilen dus het is gratis! http://ruilboek.nl/
Verder kun je goedkoop boeken kopen
bij rommelmarkten en boekenmarkten. Dat is ook meteen een leuk dagje uit! Ze verkopen ook strips en maandbladen (Libelle, Ariadne at Home, etc.)
Marktplaats is ook een trouwe vriend van mij, wat ik DAAR allemaal al niet vandaan heb gesleept!

Groetjes!