zondag 21 februari 2010

Aangifte I.B. 2009

Ieder jaar vul ik de aangifte voor de belastingen zelf in. Ik moet er wel echt zin in hebben want het is meestal wel eventjes werk. Gedurende het hele jaar verzamel ik de papieren die ervoor nodig zijn en stop die in een map. Dan is het wachten op de jaaropgaves en dan kan ik "los".

Gisteren was het zover! Vol moed, nou ja, het moeT. Programma downloaden en invullen maar. Resultaat voor man en mij..........€ 933,- krijgen we terug!

Het ging zo gemakkelijk dat ik ook besloot voor de oudste dochter maar eens te kijken of zij iets terug kon vorderen. Ze is heel ziek geweest, haar baan kwijt geraakt, heeft een hele kleine ziekte uitkering en heeft veel buitengewone kosten moeten maken. Het leek me wel de moeite en ik had gelijk want ze krijgt € 613,- terug!

Nu ben ik alles bij elkaar 2,5 uur aan het werk geweest en dit leverde een totaal van € 1546,- op. Dat is een uurloon van € 618,40 !!!
Misschien iets voor een Carrière Switch ??

1 opmerking:

Anoniem zei

hallo,
via via ben ik op je weblog terechtgekomen, heel inspirerend en ik zal je zeker gaan volgen.
met vr gr jenny